Outsourcing van uw receptie


Connection is al sinds 1993 specialist in outsourcing van recepties. Opdrachtgevers hebben uiteenlopende redenen voor outsourcing van hun receptie. De voornaamste zijn:
1. Een gegarandeerde bezetting
2. De kwaliteit verbeteren
3. Lagere of flexibelere kosten
4. De focus op andere prioriteiten
5. De receptionisten moeten ervaren én meertalig zijn

Maar al onze opdrachtgevers hebben drie dingen gemeen als ze kiezen voor outsourcing van hun receptie.
- De receptie moet altijd bezet zijn
- Ze willen geen extra werk rondom de organisatie van de receptie
- Investeringen moeten acceptabel zijn.


Uw receptie gegarandeerd bezet


Connection werkt met teams van parttime receptionistes bij het outsourcen van receptiediensten. Want verruimde openingstijden, verlof of ziekte komen altijd wel eens voor en dat kan alleen met een flexibel team worden opgevangen.


Uw receptie outsourcen met alleen de inzet die nodig is


Uw receptie outsourcen aan Connection start met een analyse van uw benodigde capaciteit. Want ervaring leert dat een receptie pieken en dalen kent in drukte en werkzaamheden.


Uw receptie team wordt samengesteld op exact de inzet die u nodig heeft. U hoeft dus niet onnodig veel te investeren.


Uw receptie outsourcen met een constant hoog kwaliteitsniveau


Bij outsourcing van de receptie wilt u constante kwaliteit waar u niet naar om hoeft te kijken. Bij Connection wordt iedere receptioniste getraind volgens de Service+ filosofie. Deze training behandelt o.a:
- Meer doen dan van je verwacht wordt
- Continu verbeteringen in service zoeken
- Proactief op zoek naar extra werk
- Meedenken met de opdrachtgever
- Efficiënte werkoverdracht

Door de Service+ filosofie werken de receptie teams proactief en efficiënt.

Meer weten over
ons onderscheidend parttime concept?

Klik hier of bel 02-7210333